• Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • Document type
    • español
    • English
    • português (Brasil)
  • Self archiving
  • Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • Document type
  • English 
    • español
    • English
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   Institutional repository ITM
  • Producción docente
  • Search
  •   Institutional repository ITM
  • Producción docente
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of ITMCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument typeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorInstitución Universitaria ITM (1)SubjectCivic education (1)Educación cívica (1)Educational system (Antioquia) (1)Gestión del conocimiento (1)Innovación social (1)Knowledge management (1)Método de enseñanza (1)Sistema educativo (Antioquia) (1)Social innovation (1)Teaching method (1)... View MoreDate Issued2023 (1)Has File(s)Yes (1)
Statistics GTMView statistics GTM

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Communities or Collections matching your query

Línea profesoral [1]
Recursos didácticos [0]

Objetos de aprendizaje y videos educativos

Items matching your query

Thumbnail

Propuesta pedagógica de formación ciudadana 

Institución Universitaria ITM (2023)
Este documento se aproxima al concepto de ciudadanía y describe el alcance del Sello de Formación Ciudadana como eje central del Plan de Desarrollo 2022-2025 del ITM «Hacia una era de universidad y humanidad». Se elabora ...

Departamento de Biblioteca y Extensión Cultural
bibliotecaitm@itm.edu.co

Contact Us | Send Feedback