• Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • Multimedia
    • español
    • English
    • português (Brasil)
  • Self archiving
  • Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • Multimedia
  • English 
    • español
    • English
    • português (Brasil)
  • Login
View Item 
  •   Institutional repository ITM
  • Investigación
  • Artículos
  • View Item
  •   Institutional repository ITM
  • Investigación
  • Artículos
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of ITMCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsMultimediaThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsMultimedia

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Differences between e-commerce buyers and non-buyers in Colombia: The moderating effect of educational level and socioeconomic status on electronic purchase intention [Diferencias entre compradores y no compradores en el comercio electrónico en Colombia: El efecto moderador del nivel educativo y del estado socio-económico en la intención de compra electrónica]

Thumbnail
Share this
Date
2017
Author
Sánchez-Torres J.A.
Arroyo-Cañada F.-J.
Varon-Sandobal A.
Sánchez-Alzate J.-A.

Citation

       
TY - GEN T1 - Differences between e-commerce buyers and non-buyers in Colombia: The moderating effect of educational level and socioeconomic status on electronic purchase intention [Diferencias entre compradores y no compradores en el comercio electrónico en Colombia: El efecto moderador del nivel educativo y del estado socio-económico en la intención de compra electrónica] AU - Sánchez-Torres J.A. AU - Arroyo-Cañada F.-J. AU - Varon-Sandobal A. AU - Sánchez-Alzate J.-A. Y1 - 2017 UR - http://hdl.handle.net/20.500.12622/3554 AB - ER - @misc{20.500.12622_3554, author = {Sánchez-Torres J.A. and Arroyo-Cañada F.-J. and Varon-Sandobal A. and Sánchez-Alzate J.-A.}, title = {Differences between e-commerce buyers and non-buyers in Colombia: The moderating effect of educational level and socioeconomic status on electronic purchase intention [Diferencias entre compradores y no compradores en el comercio electrónico en Colombia: El efecto moderador del nivel educativo y del estado socio-económico en la intención de compra electrónica]}, year = {2017}, abstract = {}, url = {http://hdl.handle.net/20.500.12622/3554} }RT Generic T1 Differences between e-commerce buyers and non-buyers in Colombia: The moderating effect of educational level and socioeconomic status on electronic purchase intention [Diferencias entre compradores y no compradores en el comercio electrónico en Colombia: El efecto moderador del nivel educativo y del estado socio-económico en la intención de compra electrónica] A1 Sánchez-Torres J.A. A1 Arroyo-Cañada F.-J. A1 Varon-Sandobal A. A1 Sánchez-Alzate J.-A. YR 2017 LK http://hdl.handle.net/20.500.12622/3554 AB OL Spanish (121)
Bibliographic managers
Refworks
Zotero
BibTeX
CiteULike
Metadata
Show full item record
Source
https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85033791595&doi=10.15446%2fdyna.v84n202.65496&partnerID=40&md5=77ddc9cfde0776df2555853755ffecc3
URI
http://hdl.handle.net/20.500.12622/3554
Collections
  • Artículos [930]

Departamento de Biblioteca y Extensión Cultural
bibliotecaitm@itm.edu.co

Contact Us | Send Feedback