Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12622/1041
Title: El trabajo colaborativo como estrategia didáctica para la enseñanza/aprendizaje de la programación: una revisión sistemática de literatura
Authors: Revelo-Sánchez, Oscar
Collazos-Ordóñez, César A.
Jiménez-Toledo, Javier A.
Keywords: Aprendizaje colaborativo
enseñanza/aprendizaje
programación
revisión sistemática
trabajo colaborativo
metadata.dc.subject.keyword: Collaborative Learning
Teaching/Learning
Programming
Systematic Review
Collaborative Work
Issue Date: 15-Jan-2018
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12622/1041
Other Identifiers: https://revistas.itm.edu.co/index.php/tecnologicas/article/view/731
10.22430/22565337.731
Appears in Collections:Vol. 21 Núm. 41 (2018)

Files in This Item:
File SizeFormat 
document.pdf802.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.