• Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • Document type
    • español
    • English
    • português (Brasil)
  • Self archiving
  • Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • Document type
  • English 
    • español
    • English
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   Institutional repository ITM
  • Revistas
  • Revista Divulgación Científica
  • TecnoLógicas
  • Vol. 21 Núm. 41 (2018)
  • Search
  •   Institutional repository ITM
  • Revistas
  • Revista Divulgación Científica
  • TecnoLógicas
  • Vol. 21 Núm. 41 (2018)
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of ITMCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument typeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument type

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Collazos-Ordóñez, César A. (1)
Jiménez-Toledo, Javier A. (1)Revelo-Sánchez, Oscar (1)SubjectAprendizaje colaborativo (1)Collaborative Learning (1)Collaborative Work (1)
enseñanza/aprendizaje (1)
programación (1)Programming (1)revisión sistemática (1)Systematic Review (1)
Teaching/Learning (1)
trabajo colaborativo (1)
... View MoreDate Issued2018 (1)Has File(s)Yes (1)
Statistics GTMView statistics GTM

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

El trabajo colaborativo como estrategia didáctica para la enseñanza/aprendizaje de la programación: una revisión sistemática de literatura 

Revelo-Sánchez, Oscar; Collazos-Ordóñez, César A.; Jiménez-Toledo, Javier A. (Instituto Tecnológico Metropolitano (ITM), 2018-01-15)
La incorporación del trabajo colaborativo en cursos de programación ha sido identificada como una estrategia potencial que podría maximizar la participación de los estudiantes y tener un impacto positivo en el aprendizaje. ...

Departamento de Biblioteca y Extensión Cultural
bibliotecaitm@itm.edu.co

Contact Us | Send Feedback