Browsing by Author "Valencia-Arias A."
Now showing items 1-20 of 21
-
A proposed model of e-learning tools acceptance among university students in developing countries
Valencia-Arias A.; Chalela-Naffah S.; Bermúdez-Hernández J. (2019) -
Alternatives for knowledge management models in higher education institutions [Alternativas para modelos de gestión del conocimiento en instituciones de educación superior]
Acevedo-Correa Y.; Valencia-Arias A.; Bran-Piedrahita L.; Gómez-Molina S.; Arias-Arciniegas C. (2019) -
Analysis of e-commerce acceptance using the technology acceptance model
Valencia D.C.; Valencia-Arias A.; Bran L.; Benjumea M.; Valencia J. (2019) -
Analysis of university management of emerging technologies and recommendations for developing countries
Villa Enciso E.M.; Jácome E.P.; Valencia-Arias A.; Hernández C.N.J. (2017) -
Approach to M-learning acceptance among university students: An integrated model of TPB and TAM
Gómez-Ramirez I.; Valencia-Arias A.; Duque L. (2019) -
Entrepreneurial intentions among engineering students: Applying a theory of planned behavior perspective
Valencia-Arias A.; Restrepo L.A.M. (2020) -
Factors that affect the entrepreneurial intention in university students: A qualitative analysis [Factores que inciden en la intención emprendedora del estudiantado universitario: Un análisis cualitativo]
Echeverri-Sánchez L.; Valencia-Arias A.; Benjumea-Arias M.; Toro A.B.-D. (2018) -
Knowledge management: An alternative to solve educational problems [La gestión del conocimiento: Una alternativa para la solución de problemas educacionales]
Correa-Díaz A.M.; Benjumea-Arias M.; Valencia-Arias A. (2019) -
Mapping the healthcare service quality domain: A bibliometric analysis
Valencia-Arias A.; Piedrahita L.B.; Zapata A.B.; Benjumea M.; Moya L.P. (2018) -
Model of technology transfer from biomedical engineering: A case study [Modelo de Transferencia Tecnológica desde la Ingeniería Biomédica: un estudio de caso]
De Ossa M.T.; Londoño J.E.; Valencia-Arias A. (2018) -
PercepciÓn de La Estrategia Aula Invertida en Escenarios Universitarios
Gaviria-Rodríguez D.; Arango-Arango J.; Valencia-Arias A.; Bran-Piedrahita L. (2019) -
Perception and knowledge of university professors about university research: A case study [Percepción y conocimiento de los docentes universitarios sobre los procesos investigativos universitarios: Estudio de caso]
Valencia-Arias A.; Morales-Zapta D.; Vanegas-Rendón L.; Benjumea-Arias M.L. (2017) -
Research approaches to technology transfer in the triple helix context: A bibliometric analysis
Arango-Botero D.; Sánchez L.E.; Salazar M.V.; Valencia-Arias A.; Salazar C.V. (2019) -
Research trends in cybersecurity education: A bibliometric study [Tendencias investigativas en educación en ciberseguridad: Un estudio bibliométrico]
Valencia-Arias A.; Giraldo M.C.B.; Acevedo-Correa Y.; Garcés-Giraldo L.F.; Quiroz-Fabra J.; Benjumea-Arias M.L.; Patiño-Vanegas J. (2020) -
Research trends in the study of cyber defense: A bibliometric analysis [Tendencias investigativas en el estudio de la ciberdefensa: Un análisis bibliométrico]
Valencia-Arias A.; Patiño-Toro O.; Arenas-Fernández A.; Garcés-Giraldo L.F.; Umba-López A.M.; Benjumea-Arias M.L. (2020) -
Research trends in urban health: Results from a bibliometric analysis [Tendencias investigativas en salud urbana: Resultados desde un análisis bibliométrico]
Gómez-Molina S.; Cano L.D.; Bran-Piedrahita L.; Valencia-Arias A.; Martínez-Herrera E. (2019) -
Study about the commercial triangular phenomena: The “bridge” model [Estudio sobre los fenómenos de triangulación comercial: Modelo “puente”]
Correa-Díaz A.-M.; Valencia-Arias A.; Ibarra-Mares A. (2015) -
The energy trilemma in the policy design of the electricity market [El trilema energético en el diseño de políticas del mercado eléctrico]
Franco-Cardona C.J.; Castañeda-Riascos M.; Valencia-Arias A.; Bermúdez-Hernández J. (2015) -
Tool for measuring the influence of the field of knowledge on entrepreneurial intention among university students
Díez-Echavarría L.; Valencia-Arias A.; Bermúdez-Hernández J. (2020)