Listar por autor "Díez-Echavarría L."
Mostrando ítems 1-6 de 6
-
Academic and social impact assessment on university graduates [Evaluación de impacto académico y social en egresados universitarios]
González G.; Díez-Echavarría L.; Zapa E.; Eusse D. (2019) -
Assessing the impacts of nationally appropriate mitigation actions through energy system simulation: a Colombian case
Arango-Aramburo S.; Veysey J.; Martínez-Jaramillo J.E.; Díez-Echavarría L.; Calderón S.L.; Loboguerrero A.M. (2020) -
Extension of the Systemic Entrepreneurship Intention Model in university students
Díez-Echavarría L.; Arias A.V.; Bermúdez-Hernández J.; Pérez F.O.M.; Marín M.L.U.; Velásquez J.A.T. (2019) -
Mobile learning on higher educational institutions: How to encourage it?. Simulation approach [Mobile learning en instituciones de educación superior: ¿Cómo abordarlo? Una aproximación desde la simulación]
Díez-Echavarría L.; Valencia A.; Cadavid L. (2018) -
Spin-off activities at higher educational institutions: Performance implications from a modeling perspective
Cadavid L.; Díez-Echavarría L.; Valencia A. (2017) -
Tool for measuring the influence of the field of knowledge on entrepreneurial intention among university students
Díez-Echavarría L.; Valencia-Arias A.; Bermúdez-Hernández J. (2020)